FAQ

Czas dostawy

Zamówienia złożone do godziny 11:00, za wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy wysyłamy jeszcze tego samego dnia. W przypadku opóźnień, informujemy klienta o wydłużonym czasie dostawy. Nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować, że przesyłka nie opóźni się po stronie przewoźnika, dlatego prosimy o monitorowanie przesyłek.

Monitorowanie przesyłek

Każde wysłane przez nas zamówienie posiada numer listu przewozowego, który wysyłamy Państwu drogą elektroniczną. Prosimy o zachowanie go i śledzenie statusu przesyłki na stronie przewoźnika.

Płatność

Płatności można dokonać drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu Przelewy24, a także za pomocą przelewu bankowego.

Zamówienia

Zamówienia w naszym sklepie można złożyć dosłownie w kilku krokach:

1. Wybierz interesujące Cię produkty i dodaj do koszyka.

2. Z górnego menu wybierz ikonę koszyka i przejdź do podsumowania.

3. W podsumowaniu koszyka zaloguj się do swojego konta, lub załóż nowe w kilka sekund. Możesz także zrobić zakupy jako gość, bez konieczności logowania.

4. Wybierz metodę płatności i potwierdź zamówienie.

5. To wszystko! Czekaj na informację od nas ws. przesyłki. Życzymy udanych zakupów!