FAQ
Czas dostawy
Zamówienia złożone do godziny 11:00, za wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy wysyłamy jeszcze tego samego dnia. W przypadku opóźnień, informujemy klienta o wydłużonym czasie dostawy. Nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować, że przesyłka nie opóźni się po stronie przewoźnika, dlatego prosimy o monitorowanie przesyłek.
Monitorowanie przesyłek
Każde wysłane przez nas zamówienie posiada numer listu przewozowego, który wysyłamy Państwu drogą elektroniczną. Prosimy o zachowanie go i śledzenie statusu przesyłki na stronie przewoźnika.
Płatność
Płatności można dokonać drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu Przelewy24, a także za pomocą przelewu bankowego.
Zamówienia
Zamówienia w naszym sklepie można złożyć dosłownie w kilku krokach:
1. Wybierz interesujące Cię produkty i dodaj do koszyka.
2. Z górnego menu wybierz ikonę koszyka i przejdź do podsumowania.
3. W podsumowaniu koszyka zaloguj się do swojego konta, lub załóż nowe w kilka sekund. Możesz także zrobić zakupy jako gość, bez konieczności logowania.
4. Wybierz metodę płatności i potwierdź zamówienie.
5. To wszystko! Czekaj na informację od nas ws. przesyłki. Życzymy udanych zakupów!